کسب درآمد از فروش فایل
شناسه پست: 7124
بازدید: 3227
  • آیا امکان فروش فایل های دانلودی بدون ایجاد یک سایت  وجود دارد؟ فروش فایل تا چه میزان سودآور است؟  خیلی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به علت پژوهش ها و تحقیق های متنوعی که در دوران تحصیل خود داشته اند،   فایل های بسیار ارزشمندی را در لپ تاپ یا کامپیوتر خود دارند.    احتمالا آنها پس از دوران فارغ التحصیلی، به این فایل  ها (که می تواند در فرمت های مختلف صوتی، تصویری،  پاورپوینت و … باشند) نیازی نداشته باشند. 

    اما مسلما افراد بسیار زیادی هستند که هنوز در حال تحصیل و تحقیق و پژوهش می باشند و به اطلاعات و فایل های علمی مختلف،  نیاز مبرمی دارند. اگر پلتفرمی وجود داشته باشد که شما بتوانید اطلاعات بسیار زیاد و ارزشمندی که در دوران تحصیل خود داشته اید را، در آنجا به فروش برسانید، قطعاً می‌تواند یک بستر مناسب برای کسب درآمد باشد. ما در پیش تر روش کسب درامد با گوشی را آموزش دادیم در این اموزش میخواهیم روش کامل برای کسب درامد با گوشی و موبایل را آموزش دهیم

    سایت آمازون، بزرگترین ارائه دهنده محصولات دانلودی

     سایت آمازون، بزرگترین ارائه دهنده محصولات دانلودی

    سایت آمازون، بزرگترین ارائه دهنده محصولات دانلودی

     جالب است بدانید که وب سایت آمازون به عنوان برترین وب سایت فروشگاه اینترنتی در سطح جهان، درصد قابل قبولی از محصولات خود را به صورت دانلودی ارائه می کند.  شاید بتوان گفت که آمازون ارائه دهنده بزرگترین حجم از محصولات دانلودی است. در سال ۲۰۱۳  فروش فایل و محصولات دانلودی در این سایت از فروش محصولات فیزیکی اش نیز بالاتر بود.

    خیلی از موسسات معتبر در سطح جهان از فروش فایل برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. یعنی محققان و پژوهشگرانی که در گذشته اطلاعات و فایل های زیادی را به دست آورده اند را ،  دعوت به فروش محصولاتشان می کنند. به عبارت دیگر بستری مهیا می کنند تا آنها فایل های خود را در یک پلتفرم بفروشند و درصدی را به عنوان پورسانت از خریدار دریافت می کنند.

    کسب درآمد از فروش فایل

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی امروزه نه تنها به عنوان یک نیاز محسوب می شود، بلکه یک کسب و کار است که خیلی از افراد با استفاده از این کار، درآمد خوبی نیز به دست می‌آورند.

     فروش فایل و  محصول دانلودی  می تواند خیلی از نیازهای پژوهشگران را برطرف کند. از آنجایی که خیلی از فایل های مورد نیاز پژوهشگران به زبان انگلیسی است، آنها علاقه مند به خرید مقالات و محتوای فارسی هستند. حال اگر شما مقالات، پایان نامه و هر موضوع علمی را در دوران دانشجویی خود به زبان فارسی ترجمه کرده باشید، می تواند یک منبع و فایل ارزشمند باشد که دانشجویان و پژوهشگران زیادی به آن نیاز دارند. طبق آمار وزارت علوم، میزان دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در برخی از رشته ها به اندازه دانشجویان دوره کارشناسی است. قاعدتا دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز شدیدی به فایل های علمی و تحقیقات معتبر دارند.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی
    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    جامعه هدف نیازمند به فایلهای علمی و پژوهشی

    برای مثال امروزه خیلی از پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و همه افرادی که در حوزه تحقیق و پژوهش فعالیت می‌کنند، به جای خرید کتاب های کاغذی و فیزیکی، خرید کتاب های الکترونیکی و pdf را در دستور کار خود قرار داده‌ اند. به خاطر اینکه استفاده و نگهداری از آنها به مراتب راحت تر از کتاب های فیزیکی است. هزینه آنها نیز بسیار کم تر است.

    تعداد زیاد دانشجو در کشور (مخصوصاً در حوزه تحصیلات تکمیلی) نشان دهنده این است که جامعه هدف بسیار مناسبی برای فروش فایل وجود دارد که نیازمند اطلاعات و محصولات پژوهشی در قالب  فایل های دانلودی و الکترونیکی هستند. خیلی از افراد به واسطه تحقیق های  خود در دوره تحصیلات تکمیلی یا پژوهش‌ ها و  فعالیت های علمی ، دارای  محتوای مختلفی مانند مقاله، پایان نامه، تحقیق، مهارت های ارزشمند، ویدیوها، نرم افزارها و …. هستند که می‌توانند آنها را به کسانی که نیازمند هستند، بفروشند.

    همکاری در فروش فایل

    از این رو  فروش فایل و محصولات دانلودی می تواند یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد باشد. مسلما خیلی از افراد در حال حاضر، اطلاعات، و تحقیقات و پژوهش‌ های که در دوران دانشجویی خود داشته اند را، نیاز ندارند. پس چه بهتر که این محصولات را به دانشجویان یا پژوهشگران دیگر بفروشند. به عبارت دیگر شما به عنوان کسی که فایل ها و محصولات مختلفی را در اختیار دارید، با این سامانه ها و سیستم های همکاری در فروش،  شریک می شوید و درصدی از درآمد حاصل از فروش را به آنها می دهید و خودتان نیز درصد قابل توجهی را خواهید داشت.

    سیستمهای همکاری در فروش ش درصدی از محصولی که به فروش می رسد را به عنوان پورسانت بر می‌دارند. اما درصد قابل توجهی (حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد مبلغ فروش محصول) برای دارنده محصولات است.  از این رو می توانید از محصولات خود کسب درآمد کنید.

    این بستر برای خیلی از افراد مناسب است .چرا که می‌توانند به راحتی برای فروش فایل خود اقدام کنند و از این راه درآمد داشته باشند. جالب است بدانید که وقتی شما محصولات خود را در این پلتفرم  ها قرار می دهید، عده ‌ای  نیز به عنوان بازاریاب، تلاش‌ می‌کنند  تا برای محصولات شما مشتری پیدا کنند. همچنین این سایت ‌ها، به واسطه اینکه سایت های معتبری هستند و از لحاظ سئو نیز در رتبه بالایی قرار دارند، شما می توانید مطمئن باشید که خیلی از محصولات شما دیده خواهند شد و افرادی که نیاز به محصولات شما دارند، به احتمال زیاد محصولات شما را خواهند دید و  برای خرید آنها اقدام خواهند کرد.

    درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    سیستم های همکاری در فروش فایل

    سیستم های همکاری در فروش برای فروش فایل و محصولات دانلودی، سعی می ‌کنند تا تمام تمهیدات لازم برای دارندگان این فایل ها را تهیه کنند. به عبارت دیگر شما به عنوان دارنده فایل، در این سیستم ‌ها ثبت نام  می کنید و یک پنل در اختیار شما قرار می گیرد. سپس فایل های مورد نظر خود را در آن بارگذاری می کنید.به عبارت دیگر  یک فروشگاه فایل مجزا و اختصاصی برای خود ایجاد می کنید. این موضوع سبب می شود تا افرادی که نیازمند محصولات  دانلودی شما هستند،  به این فروشگاه هدایت شوند و از محصولات شما خریداری کنند.

     مثل هر کسب و کار دیگری، این روش از کسب درآمد نیز نیازمند صبر و پشتکار و تلاش است.  شما قاعدتاً باید محصولاتی را در فروشگاه خود بارگذاری کنید که نیاز خیلی از جامعه هدف شما باشند. محصولات شما باید کیفیت بالایی داشته باشند و واقعاً نیازهای کاربر را برطرف کنند. اگر شما در حوزه تحصیلات تکمیلی فارغ‌التحصیل هستید، بهتر می ‌دانید که در رشته خودتان، دانشجویان این مقاطع به چه چیزهایی نیاز دارند.

    از این رو اگر فایل های ارزشمندی  و باکیفیتی داشته باشید، قطعاً  می توانید از فروش فایل کسب درآمد داشته باشید. پس سعی کنید که با کیفیت ترین و بهترین مقالات فایل های دانلودی خود را در  این فروشگاه ها بارگذاری کنید.

    اهمیت انتخاب بهترین سایت ها برای فروش محصولات دانلودی

     نکته ای که بسیار مهم است  این است که حتماً در بهترین سیستم های همکاری در فروش فایل ثبت نام کنید. متاسفانه برخی از سایت هایی که در این زمینه کار می‌کنند، روی تکنیک های سئو و …کار نکرده اند.  از این رو  رتبه مناسبی ندارند و به همین دلیل در جستجوی گوگل در رتبه ‌های  بسیار بدی قرار می‌گیرند. اما اگر از آن دسته  از سایت ها یا پلتفرم هایی استفاده کنید که اصول حرفه ای سئو در آنها رعایت شده و در رتبه‌های بالای گوگل قرار دارند، خیلی از افرادی که نیاز به فایل  با کیفیت دارند،  به فروشگاه  فایل شما می آیند و از محصولات شما خریداری می‌کنند.

     پس دوباره متذکر می شویم که حتماً سعی کنید که بهترین سیستمهای همکاری در فروش فایل را انتخاب کنید و   در آنها اقدام به فروش فایل خود کنید. چون متاسفانه  فروش فایل  در سیستم های غیر معتبر،  سود ندارد.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    امکان فروش فایل و محصولات مجازی

    نکات مهم در هنگام ایجاد فروشگاه فایل

    همانطور که در بالا اشاره شد شما حتما باید محصولات مهم، با ارزش، با کیفیت و پرطرفدار را برای فروش فایل  انتخاب کنید. استفاده از محصولاتی که به راحتی در اینترنت  قابلیت دانلود دارند، نمی تواند برای شما سود آنچنانی نداشته باشند. شما باید محصولاتی را داشته باشید که واقعاً نیاز خیلی از دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و … را برطرف می کنند. مثلاً خیلی از افراد در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به فایل های گرافیکی با کیفیت دارند. این فایل ها به سادگی در اینترنت به دست نمی آیند. اگر شما در رشته ‌های هنری و گرافیکی تحصیل کرده باشید و فایل های مختلفی در زمینه های گرافیکی داشته باشید،  قطع می توانید در حوزه فروش فایل  در حوزه گرافیک ، محصولات ارزشمندی را ارائه بدهید و متعاقبا فروش خوبی نیز داشته باشید.

    دقیقا مانند یک فروشنده باید نیازهای جامعه هدف و شرایط فعلی مخاطبان خود را به خوبی درک کنید و محصولات خود را متناسب با آنها ارائه دهید. از طرفی، شما باید برای محصولات خود توضیحات مناسب و کاربرپسندی را ارائه دهید. به عبارت دیگر شما باید محصول خود را به خوبی تبلیغ کنید. از این رو محصول شما باید دارای توضیحات کامل، جامع و به همراه عکس باشد و واقعاً نیاز کاربر را برطرف کند. توضیحات کوتاه و کلی نمی‌تواند  یک محقق را مجاب به خرید فایل کند. پس شما باید در این زمینه تمام توجه لازم را داشته باشید و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید.

    قیمت گذاری روی محصولات دانلودی

    مهمترین قسمت در زمینه فروش فایل بحث قیمت گذاری روی آن ها است.  همانطور که گفتیم شما باید جامعه هدف خود را بشناسید و متناسب با ارزش و کیفیتی که محصولات شما دارند، یک قیمت مناسب و قابل قبول ارائه دهید. قاعدتاً شما نمی توانید برای  فروش فایل هایی که مدت ‌ها روی آن زحمت کشیده‌اید، قیمت کمی بگذارید. قیمت‌های خیلی بالا هم عمدتاً برای دانشجویان نمی‌تواند قیمت مناسبی باشد. از این رو  باید قیمت محصول  واقع بینانه و  مناسب باشد.

    از طرف دیگر نیز،   شما برای بازاریابان و کسانی که فروش فایل های شما را بر عهده دارند درصدی از فروش تعیین  می کنید. خیلی از سیستمهای همکاری در فروش فایل از درصدهای معمول استفاده می‌کنند. مثلاً ۶۰ درصد برای فروشنده، ۳۰ درصد برای سایت ارائه دهنده و ۱۰ درصد برای بازاریاب.  شما نیز می توانید در مورد این درصدها با مدیران سایت های همکاری در فروش فایل هماهنگی های لازم  را داشته باشید. قاعدتا اگر بتوانید سود بیشتری به بازاریابان بدهید، آنها بیشتر ترغیب می‌ شوند تا برای محصولات شما تبلیغ کنند. این تبلیغات هدفمند قطعاً می‌تواند برای شما نیز سودمند باشد.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    توجه به نیاز روز مخاطبان و پژوهشگران

    نکته دیگری که در مورد فروش فایل مطرح می‌شود این است که همان ‌طور که در دوران تحقیق و پژوهش خودتان،  دوست داشتید که یک مطلب را به بهترین شکل ممکن پیدا کنید،  قاعدتا پژوهشگران فعلی نیز علاقه مند به پیدا کردن بهترین و مناسب ترین فایل های علمی و پژوهشی هستند.  مثلا خیلی از افراد علاقه مند به محصولات ویدیویی هستند. یعنی دوست دارند یک آموزش یا یک روش را به شکل ویدیویی داشته باشند. شما به واسطه تحقیق و پژوهشی که داشته اید، می توانید محصولات خود را به صورت ویدیویی ارائه بدهید. با یک نرم افزار ضبط تصویر  از صفحه نمایش لپ تاپ نیز می توانید این فایل ها را درست کنید.

    نکته بسیار مهم دیگر  این است که سعی کنید تمرکز خود را روی کیفیت محصولات بگذارید.  فایل هایی که دارای محتوای مغایر با قوانین کشور هستند و یا کیفیت مطلوبی ندارد به هیچ وجه توصیه نمی شوند. همچنین سعی کنید فایل های شما دقیقاً توسط خود شما تهیه  شده باشند. چرا که اگر اثبات شود که این فایل ها توسط شما تهیه  نشده باشند، برای شما پیگرد قانونی  دارد و بحث مالکیت معنوی از بین رفته است که نوعی جرم بوده و دردسرهای زیادی دارد. حتما سعی کنید که آنچه که واقعاً در محصولتان ارائه  می دهید  را عنوان کنید. تبلیغ غیر واقعی و زرد از محصولات،  نتیجه ای نخواهد داشت.

    روش فروش فایل

    روش کار فروشگاه هایی که به کسب درآمد از فروش فایل می پردازند  به این صورت است که شما بدون نیاز به هیچ دانش خاصی، در یک پلتفرم یا یک سیستم قدرتمند، یک فروشگاه مناسب خود ایجاد می کنید. این فروشگاه برای فروش فایل و محصولات دانلودی تعبیه شده است و به شما امکانات بسیار زیادی خواهد داد. شما صرفاً محصولات و فایل های با کیفیت خود را در این فروشگاه بارگذاری می کنید. این فروشگاه در واقع به عنوان همکار و شریک، محصولات شما را به فروش می رساند. مسلماً شما به عنوان کارمزد یا پورسانت، درصدی از فروش فایل و محصولات دانلودی خود را به مدیران این سیستم می دهید.

    عمدتاً فروش فایل و محصولات دانلودی تاریخ انقضا ندارد. به عبارت دیگر یک موضوع علمی همواره می تواند قابل قبول باشد و به آن استناد شود.  از این رو هیچ وقت محصولات دانلودی منفضی نمی شوند و شما می توانید همیشه از آنها استفاده کنید.

    شما بدون نیاز به هیچ کار خاصی می توانید محصولات خود را در این  فروشگاه‌ ها بفروشید. این فروشگاهها به دلیل اینکه در طراحی سایت و اصول  سئو حرفه ای هستند،  یک بستر مناسب و پربازدید محسوب می‌شوند. از طرف دیگر معمولا فروشگاه های  فایل، دارای درگاه های پرداخت اینترنتی برای مشتریان هستند. از این رو مشتریان شما به راحتی می توانند  پس از خرید، هزینه خرید فایل را به راحتی و در همان لحظه بپردازند.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    کسب درامد فروش فایل

    مزایای فروش فایل در یک پلتفرم معتبر

    در نظر بگیرید که اگر خود شما بخواهید یک سایت بزنید و در سایت خود به فروش محصولات بپردازید، باید مدت زمان زیادی را روی سئوی  آن کار کنید تا توسط موتورهای جستجو شناخته شود.  بعد از یک مدت زیاد، با ارائه مقالات مختلف و … به صفحات برتر گوگل برسید.  از طرف دیگر چون می‌خواهید در سایت خود یک  محصول بفروشید، قاعدتاً باید مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه بگیرید و درگاه‌های اینترنتی مختلف را نیز داشته باشید که مسلمانا نیازمند زمان و هزینه زیاد است. اما  با استفاده از فروشگاه های  فایل، به سادگی و بدون هیچ کار خاصی می توانید فروشگاه خود را داشته باشید و محصولات خود را بفروشید. تمام این موضوعات توسط سیستم فروشگاه فایل ارائه شده است.

     امکانات و قابلیت های زیادی توسط فروشگاه های فایل  به شما ارائه می شود که این امکانات قطعاً می‌تواند  هم برای شما و هم برای خریداران این فایل ها مناسب باشند. سیستم شفاف مالی، گزارش فروش و لیست خرید های برقراری ارتباطات به صورت ایمیل و تیکت با مدیران سیستم و موضوعات مختلفی مانند مدیریت تخفیفات، نظرسنجی ها، قالب ها و …، بستری مناسب را آماده می کند تا شما بتوانید از فایل هایی که مدت ها است از آنها استفاده نکردید و سود آن چنانی نبردید، کسب درآمد کنید.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    سایت صدتو، معتبرترین فروشگاه فایل در ایران

    یکی از معتبرترین، بهترین و شاخص ترین سایت های فروش فایل و محصولات دانلودی، سایت  صدتو است. این سایت یک فروشگاه اینترنتی و مرکز بازاریابی برای محصولات دانلودی است که شما می توانید با استفاده با استفاده از بستر فروشگاهی آن، محصولات خود را به فروش برسانید.

    به عبارت دیگر اگر شما دارنده فایل های مختلف و با کیفیت هستید، می توانید با همکاری در  سایت صدتو به فروش فایل و محصولات دانلودی بپردازید. اگر هم که نیازمند محصولات دانلودی هستید می توانید در این سایت به جستجوی موضوع مورد نظر خود بپردازید تا تعداد زیادی از محصولات با کیفیت و ارزشمند را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    چرا به صدتو باید اعتماد کرد؟

    فروشگاه صدتو یکی از معتبرترین فروشگاه  های دانلود محصولات علمی و پژوهشی برای همه اقشار جامعه از جمله فارغ‌التحصیلان و دانشجویان است که هم می توانند بهترین و با کیفیت ترین فایل های خود را در فرمت های مختلف به فروش برسانند و هم فایل های مدنظر خود را بخرند. ما در سایت صدتو  از حرفه ای ترین و مجرب ترین متخصصین کشور استفاده کرده‌ایم تا یک فروشگاه اینترنتی  با کیفیت را بسازیم  تا شما بتوانید کسب و کار آنلاین خود را به سادگی در فروشگاه ما داشته باشید.

    ما برای اینکه سایتمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد،  قویترین سرورها را خریداری کرده ایم تا بهترین فضا برای فروشگاه های دانلود فایل،  ایجاد شود. همچنین با استفاده از یک تیم بسیار حرفه‌ای در حوزه سئو  و بهینه سازی سایت، کاری کرده‌ایم که فروشگاه ما جز نتایج برتر در جستجوی  گوگل باشد.  از این رو شما مطمئن باشید اگر فایل های خود را در سایت ما قرار ‌دهید، قطعاً بازدید بسیار زیادی خواهند داشت. چرا که سایت ما جزو نتایج ابتدایی گوگل است و در نتیجه بازدید بیشتری دارد و از این رو احتمال فروش فایل شما قطعاً بالاتر خواهد بود.

    ویژگی های سایت صدتو

     در حال حاضر فروشگاه سازهای زیادی در کشور فعالیت می‌کنند. اما چرا ما توصیه می‌کنیم که فروشگاه فایل  صدتو را انتخاب کنید؟  اولین ویژگی، اعتبار شرکت سایت صدتو است. صدتو در رتبه‌های برتر گوگل قرار دارد.  از این  رو احتمال دیده شدن محصولات شما بسیار زیاد است. وقتی که یک  دانشجو یا  پژوهشگر نیازمند یک موضوع خاص  است و آن را  در گوگل جستجو می کند،  در اولین نتایج گوگل، سایت صد تو  ظاهر می شود. چرا که سایت صدتو  توسط گوگل اعتبار و بازدید بسیار زیادی دارد.  از این رو دانشجویان یا پژوهشگران زیادی وارد سایت می شوند، محصول شما را می بینند و متناسب با توضیحات شما  به  خرید آن فایل می پردازند.

    همچنین کارشناس سئوی صدتو محولات شما را سئو میکنند تا در رتبه ی اول گوگل قرار گیرند و سبب افزایش فروش محصولات شما شود.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    ثبت نام در صدتو

    پس از ورود به سایت ما اولین کار این است که در سایت ثبت نام کنید.

    مراحل ثبت نام بسیار ساده است و در کمتر از ۲۰ ثانیه شما می توانید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام حتما باید شماره تلفن خود را تایید کنید. پس از تایید شماره تلفن،  پنل فروشگاهی شما به شکل زیر ایجاد می شود و شما به سادگی می توانید محصولات خود را از قسمت مشخص شده اضافه کنید.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

     فرآیند کاری در فروش فایل و محصولات دانلودی در سایت صدتو  بسیار ساده است. کافی است از قسمت افزودن محصول جدید، فایل های خود را آپلود کنید.

    کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

    به سادگی می توانید با ساختن این  فروشگاه، درآمد قابل قبولی از محصولات بسیار زیادی (که احتمالاً در لپ تاپ شما در حال خاک خوردن هستند)، داشته باشید.

    مطالب مرتبط

    کسب درآمد از طریق فروش فایل در سایت صد تو کسب درآمد از طریق سایت صد تو

    کسب درآمد از طریق فروش فایل در سایت صد تو کسب درآمد از طریق سایت صد تو

    54 سال پیش معرفی صدتو

    سایت صد تو فرصتی بسیار نوین را به افراد می‌دهد، تا از طریق فروش فایل‌های و محصولات آموزشی با محتوای گوناگون کسب درآمد داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی مفید درباره‌ی چگونگی کسب درآمد از طریق سایت صد تو و همچنین فنون کاربردی برای بازاریابی از طریق این سایت را ارائه دهیم.

    ادامه مطلب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای