آموزش 2 ترفند کسب درآمد از آپارات، چگونه از طریق آپارات درآمدی بالا داشته باشیم؟
شناسه پست: 6072
بازدید: 1444
  • کسب درآمد از طریق آپارات

    در این مقاله برای شما عزیزان آموزش کسب درآمد از آپارت، ترفندهای مختلف و نکات مفید را تحت بررسی قرار می‎دهیم. بسیاری از مردم بیشتر وقت خود در طول روز را صرف تماشای ویدیو با موضوعات مختلف می‌کنند و به نوعی تماشای این ویدیوها برای آن‌ها به یک سرگرمی روزانه تبدیل شده است.

    رسانه‌ها و شبکه‌های بسیاری وجود دارند، که افراد می‌توانند ویدیوهایی با موضوعات مختلف را در این شبکه‌های انتشار ویدیو تماشا کنند؛ رسانه‌هایی چون یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام، تلگرام و… . یکی از رسانه‌های انتشار ویدیوی بسیار معتبر ایرانی، آپارات است. (برای مطالعه بیشتر به مقاله آموزشی آموزش کسب درآمد از یوتیوب و آموزش کسب درآمد از تلگرام مراجعه کنید.) مطمئنا به هنگامی که در گوگل نام یک فیلم با موضوعی مشخص را سرچ کرده‌اید، سایت آپارات به چشم شما خورده است.

    درآمدی دلخواه و مناسب از آپارات

    بسیاری از افراد در این فکر هستند که از طریق این رسانه‌ی بزرگ اینترنتی که برای انتشار ویدیو طراحی شده است، درآمدی دلخواه و مناسب داشته باشند. آپارات یک رسانه‌ی بزرگ است که شما از طریق ایجاد یک کانال یا اکانت در آن و اشتراک گذاری ویدیوهایی با موضوعات جذاب در کانال خود، می‌توانید درآمدی دلخواه و مناسب داشته باشید. در صورتی که کانال شما مخاطبان زیادی داشته باشد و به عبارتی ترافیک کانال شما زیاد باشد، راه برای کسب درآمدهای بالا از طریق آپارات برای شما هموار خواهد بود. در واقع میزان درآمدی که از طریق آپارات کسب خواهید کرد، به میزان بازدید مخاطبان و کاربران از ویدیوهای شما بستگی دارد.

    لذا باید تمام سعی خود را به کار بگیرید، تا تعداد مخاطبان کانال آپارات خود را بالا ببرید. حتی سایت آپارات شما را برای افزایش مخاطبان و دنبال کنندگان کانالی که ایجاد کرده اید، راهنمایی کرده است. پس با اشتراک گذاری ویدیوهای با کیفیتی که برای مخاطبان جذاب باشند، میزان درآمدی که از آپارات کسب می‌کنید را بیشتر و بیشتر کنید. در ادامه نکات و ترفندهایی کاربردی را برای آموزش کسب درآمد از آپارات، بیان می‌کنیم.

    با اشتراک گذاری ویدیوهایی جذاب در آپارات می‌توان درآمدی بالا کسب کرد.
    با اشتراک گذاری ویدیوهایی جذاب در آپارات می‌توان درآمدی بالا کسب کرد.

    آموزش کسب درآمد از آپارات، ترفندهای کاربردی

    در این قسمت برای آموزش کسب درآمد از آپارات به افرادی که علاقمند هستند تا از طریق این رسانه‌ی بزرگ درآمدزایی کنند، نکات و ترفندهایی مهم را تحت بررسی قرار می‌دهیم. برای این که بتوانید از طریق آپارات درآمدی مناسب داشته باشید، لازم است که یا به عنوان تولید کننده‌ی ویدیوها و یا به عنوان باز نشر ‌کننده‌ی ویدیوها در این رسانه فعالیت کنید. در ادامه برای آموزش کسب درآمد از آپارات، هر یک از این عناوین را تحت بررسی قرار می‌دهیم.

    • اشتراک گذاری ویدیوهای جذاب و با کیفیت در آپارات

    در صورت این که به عنوان تولید کننده‌ی ویدیوها با موضوعات مختلف در آپارات شروع به فعالیت کنید، لازم است که ویدیوهایی را که در آپارات به اشتراک می‌گذارید را خودتان تولید کنید. یعنی این که تمام کارهای مربوط به تولید ویدیو توسط خود شما انجام شود. پس لازم است که با نمایش چهره و اشتراک گذاری صدای خود مشکلی نداشته باشید. برای مثال در صورتی که قصد دارید در حوزه‌ی مشاوره‌دهی فعالیت کنید، باید از وب کم استفاده کنید تا صدا و تصویر شما به وضوح برای مخاطبان پخش شود.

    در واقع به میزانی که ویدیوهای تولیدی شما کیفیت بالاتری داشته باشد و از نظر محتوا غنی‌تر باشد، مخاطبان شما بیشتر خواهند شد و در نتیجه میزان درآمد شما به عنوان تولید کننده‌ی ویدیوهای آپارات بالاتر خواهد رفت. برای درآمدزایی به میزان بالا به عنوان تولید کننده، لازم است که حداقل یک ویدیو در طول هفته در کانال خود به اشتراک بگذارید. با داشتن حداقل 300 دنبال کننده برای کانال آپارات خود، درآمد مورد نظرتان را به دست می‌آورید.

    • فعالیت در آپارات به عنوان یک بازنشر کننده‌ی ویدیو

    روش دیگری که برای آموزش کسب درآمد از آپارات لازم است به آن اشاره کنیم، فعالیت در آپارات به عنوان یک بازنشر کننده‌ی ویدیو است. در این روش برخلاف روش قبلی، تمام ویدیوهایی که توسط افراد در آپارات به اشتراک گذاشته می‌شوند، توسط خود آن‌ها تولید نشده‌اند بلکه برای بار چندم در کانال آپاراتی آن‌ها بازنشر می‌شوند. شما می‌توانید با تحقیق کردن در باب این که چه ویدیوهایی برای کاربران جذاب هستند، به بازنشر ویدیو در آپارات پرداخته و با افزایش مخاطبان خود، درآمدی دلخواه و مناسب داشته باشید.

    باید توجه داشته باشید که هر موضوعی ممکن است برای هر فردی جذاب باشد؛ پس موضوعاتی را انتخاب کنید که جذابیت آن‌ها برای عموم مردم بالا باشد. بدین طریق می‌توانید مخاطبان و در نهایت درآمد خود را بالاتر ببرید. برای این که از طریق بازنشر ویدیو به درآمد دلخواه خود برسید، لازم است که حداقل 3000 دنبال کننده داشته باشید و روزانه حداقل یک ویدیو را در کانال آپارات خود بازنشر کنید.

    شما می‌توانید به عنوان تولید کننده و یت بازنشر کننده‌ی ویدیو از طریق آپارات درآمدزایی کنید.
    شما می‌توانید به عنوان تولید کننده و یت بازنشر کننده‌ی ویدیو از طریق آپارات درآمدزایی کنید.

    میزان درآمد کسب شده از طریق آپارات چقدر است؟

    نکته‌ی مهم دیگری که برای آموزش کسب درآمد از آپارات باید به آن اشاره شود، در نظر داشتن میزان درآمدی است که از طریق آپارات به دست خواهد آمد. در واقع با توجه به این که با عنوان بازنشر کننده و یا تولید کننده‌ی ویدیوهای مختلف در آپارات فعالیت می‌کنید، درآمد شما متفاوت خواهد. اگر به عنوان تولید کننده‌ی ویدیو در آپارات فعالیت می‌کنید، این رسانه با توجه هر هزار دقیقه بازدیدی که از ویدیوی شما می‌شود، مبلغی بین 200 تا 700 تومان را به شما پرداخت خواهد کرد. در صورتی که به عنوان بازنشر کننده‌ی ویدیو در آپارات مشغول به فعالیت باشید، این مبلغ برابر با 60 تومان خواهد بود.

    میزان درآمدی است که از طریق آپارات به دست خواهد آمد.
    میزان درآمدی است که از طریق آپارات به دست خواهد آمد.

    معرفی سایت صد تو

    سایت معتبر صد تو که یک بستر بسیار مناسب برای درآمدزایی از طریق اینترنت به شمار می‌آید، امکان این را برای علاقمندان به کسب درآمد اینترنتی فراهم آورده تا با تهیه‌ی فایل‌های آموزشی مانند آموزش کسب درآمد از فروش فایل، کسب درآمد در منزل یا با موضوعات مختلف تحصیلی، هنری، کسب و کار و… بتوانند از طریق آپلود کردن این فایل‌ها در این سایت معتبر و فروش آن‌ها به افراد دیگر، درآمدی دلخواه خود را کسب نمایند. لذا افرادی که توانایی و تخصص کافی را در زمینه‌ی آموزش کسب درآمد از آپارات دارند، با توجه به تخصص و مهارت خود می‌توانند فایل‌های در رابطه با آموزش کسب درآمد از آپارات تولید کرده و در این سایت به اشتراک بگذارند.

    سایت معتبر صد تو که یک بستر
    سایت معتبر صد تو که یک بستر بسیار مناسب برای درآمدزایی از طریق اینترنت به شمار می‌آید

    به این ترتیب کاربرانی که تمایل دارند تا از این طریق کسب درآمد کنند، برای خرید این فایل‌ها اقدام کرده و در نتیجه درآمدی مناسب برای کاربران فروشنده‌ی این فایل‌های آموزشی مهیا خواهد شد. علاوه بر آن، شما می‌توانید از مقالاتی که برای آموزش کسب درآمد از آپارات به افراد علاقمند به این روش درآمدزایی تهیه شده و در سایت صد تو به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند، نکات مهم جهت درآمدزایی از طریق آپارات را بیاموزید و برای توسعه‌ی کسب و کار خود گامی مهم بردارید. علاوه بر فروش فایل‌های آموزشی، افراد می‌توانند برای فروش فایل‌های خود با هر موضوع دیگری در این سایت معتبر اقدام کنند.

    منابع:

    1. https://sadeto.com/ آموزش-کسب-درآمد-از-آپارات-چگونه-از-طریق-آپارات-درآمدی-بالا-داشته-باشیم
    2. https://itiran.com/2020/06/08/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%9B-%D8%AC%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای